اگر نتوانم موفقیت را اندازه گیری کنم ، هیچ چیزی ندارم.اشتباه نکنید ، این بدان معنا نیست که شما می خواهید بهترین باشید یا می خواهید چیزی را اثبات کنید ، اما تنها چیزی که می تواند به من در بهبود کمک کند نقشه راه است ، از مسیری که من گرفتم تا دریابم که چه چیزی را پشت سر گذاشتم. . تصویری کلی که می تواند به راحتی نشان دهد چگونه تلاشهای من بر جامعه من تأثیر گذاشته است.تماشای ویدیوی آمار مخاطبان من: https://cdn.virgool.io/annual-report/1398/pe05eviyjoax-16wRE.mp4 در سال 98 کاملاً هستم 24 من پست را در کاما و پست های خود قرار دادم 139 من عاشق مردم بودم 7 نظرات آنها را در پست های من به اشتراک بگذارید امسال 16 شخصی من را با کاما دنبال کرد تا پست بعدی من را بخواند. اما آنچه این موفقیت را ارزشمندتر می کند این اثری است که این انتشارات به جای گذاشت.طبق آمار 3،641 پست های من بارها و بارها خوانده شده است 40،073 ثانیه ها در مطالعه وی گذراند که با توجه به جمعیت 72.940.000 نفر با دسترسی به اینترنت در ایران ، توانست 0/0005449 دوم ، خواندن دیجیتالی فرد را در کشور افزایش دهید. خیر با وجود
[عکس 1200×480]

مشاهده مطلب در کانال