بهینه سازی تبدیل یا CRO اغلب با سئو اشتباه گرفته می شود ، اما این خدمات نه تنها کاملاً متفاوت هستند: آنها بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری ایجاد می کنند. در پایان روز ، CRO در جهت بهبود بخشیدن به مؤلفه های اصلی وب سایت شما جوش می آورد تا همه چیز فقط با یک هدف طراحی و اجرا شود: حداکثر رساندن تبدیل ها از وب سایت شما.از آنجا که اکثر وب سایت ها هرگز به حداکثر رساندن تبدیل ها ساخته نشده اند و هرگز به هیچ وجه بهینه نشده اند ، میانگین وب سایت می تواند به معنای واقعی کلمه 50٪ یا بیشتر پیشرفت در نرخ تبدیل کلی شما را ببیند. حتی شرکتهای بزرگ فناوری چند ملیتی مانند SEO Moz در شرکتهای بهینه سازی نرخ تبدیل خارج استخدام کرده اند و افزایش بیش از 100٪ را گزارش کرده اند ، بنابراین تصور کنید که آنها چه کاری می توانند برای سایت شما انجام دهند.اما به این نکته اشاره می کنیم: خدمات CRO دقیقاً چگونه ROI را با SEO ، SMM یا PPC مقایسه می کند؟ خوب ، بیایید صراحتاً بگوییم: این یک رقابت نیست ، زیرا این گزینه های دیگر بازاریابی اینترنتی تنها بخشی از بازده سرمایه گذاری…
منبع :
https://ijmarket.com/blog/چگونه-بهینه-سازی-تبدیل-،-seo-،-smm-و-ppc-را-روی-سر/