عکس های ارسال شده در رسانه های اجتماعیقبلاً نوشته شده است:خدا گرگ را به بیابان نیاورد. من آن را زلزله می نامم. حدود 10 شب پیش ، حدود ساعت 1 صبح ، زمین لرزه ای کوچک که مرکز آن دماوند بود ، در مجاورت تهران بود و واکنش هایی را به همراه داشت. خدا را شکر که خسارات مالی جدی وجود نداشته و از همه مهمتر ، خسارت سنگینی در زندگی وجود نداشته است. اما در هر صورت ، انتشار اطلاعات نه بدون شایستگی دنبال شد.جوهر داستانکمتر از یک روز پس از وقوع زلزله دماوند و احساس یک زلزله جزئی در تهران ، حداقل دو برند Tipsy و Filimo خلاصه ای از تغییرات رفتار مشتری و کاربر را منتشر کردند. نمودارها در نگاه اول ممکن است ساده به نظر برسند و نادیده گرفتن آنها ممکن است آسان باشد. به عنوان یک مقایسه ساده ، زمین لرزه باعث کاهش تقاضا برای یک سرویس (کاهش فیلمبرداری از Filimo) و افزایش تقاضا برای سایر خدمات (افزایش تقاضا برای اتومبیل از Tepsi) شد. با این حال ، این مورد نیست و اگرچه این دو برچسب تلاش کرده اند تا اطلاعات را در حد امکان محرمانه نگه دارند تا در انتشار این اطلاعات (البته برخورد…
[عکس 2306×1006]

مشاهده مطلب در کانال