سبز باشید و سبز باشید!در این مقاله می خواهیم به زبان ساده درباره بازاریابی سبز صحبت کنیم و ببینیم که این رنگ آمیزی از کجا شروع شده و چه چیزی مهم است و کدام گروه از افراد مناسب تر است!اصطلاح “بازاریابی سبز” در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 رایج شد. این روند منجر به انتشار یکی از نخستین کتابهای بازاریابی سبز ، اکون مارکتینگ شد.در سال 1987 ، کمیسیون جهانی محیط زیست بیانیه ای منتشر کرد که می گوید: پاسخگویی به نیازهای فعلی انسانها بدون اینکه به خطر بیفتد توانایی نسلهای آینده در تأمین نیازهای آنها! این بیانیه با عنوان “گزارش بروندلند” شناخته شد و گامی دیگر به سمت تفکر گسترده درباره پایداری در فعالیت های روزانه برد.از آن زمان تاکنون کتاب ها و مقالات متنوعی در مورد اهمیت موضوع منتشر شده و مبارزات گسترده و فعالیت های زیست محیطی تغییر ایجاد کرده است.بازاریابی سبز به تدریج راهی برای جذب شرکت های مختلف با رمزهای عبور به شرکتهای مختلف شده است محیط را پشتیبانی می کند، توجه رسانه ها و متخصصان محیط زیست را جلب کنید!بازاریابی سبز پاکترین راه برای بازاریابی استتنظیمات زیادی برای
[عکس 1030×579]

مشاهده مطلب در کانال