امروز خرید در فروشگاه های تلگرام و اینستاگرام دیگر یک پدیده جدید نیست. بیشتر ما حداقل یک یا دو تجربه خرید داشته ایم و ممکن است بسیاری از ما در گذشته ایده هایی برای ساخت فروشگاه های شخصی مانند این داشته باشیم. اگر روش های جدید پرداخت در این فروشگاه ها را می دانید و فقط به دنبال یک روش برای ایجاد یک درگاه آنلاین شخصی در قالب فرم پرداخت هستید ، صفحه نگاهی بیاندازید.اما اگر چالش های پرداخت در فروشگاه های رسانه های اجتماعی و بهترین و مؤثرترین راههایی که ارائه می دهید کنجکاوی شما را تحریک می کند ، می دانید به جز برخی از فروشگاه های تخصصی که هزینه بیشتری برای ایجاد یک وب سایت مستقل و ناراحتی فنی در ساخت پورتال بانکی برای این سایت دارند. هنگام خرید در ماه ژوئن ، ابزارهای مالی معمول برای این خریدها از یک کارت به کارت دیگر است. مشتری معمولاً مشخصات محصول را به فروشنده می فرستد و از قیمت و شرایط خرید خود سؤال می کند. فروشنده قیمت را برای مشتری توضیح می دهد و اگر هنوز قصد خرید دارد ، شماره کارت را برای وی ارسال می کند تا قیمت کالا را به کارت ارسال کند و…

منبع :
[عکس 2560×1600]

مشاهده مطلب در کانال