هر مشاغلی که مستقیماً با مصرف کننده در ارتباط باشد. در این مدت شاهد و فراز و نشیب زیادی بود. بیشتر مشاغل مربوط به بیماران است. مثال ما داروخانه است.داروخانه تخصصی پوست و مو بیش از دو داروخانه با مراکز سرپایی و مطب پزشکان نداشت. اولین گزینه احتمالاً بیشتر است. حال ، رفتار مصرف کننده در شرایط بحرانی چیست! به عنوان مثال ، وزارت بهداشت فروش ماسک و ضد عفونی کننده در داروخانه های خصوصی را ممنوع اعلام کرده است. برای مصرف کننده مهم است که آنچه را که می خواهد دریافت کند و هیچ جوابی را که در دسترس نباشد و یا نباید بفروشد ، دریافت کند. در اینجا داروخانه برای زنده ماندن باید مصرف کننده را حفظ کرده و ماهیت خدمات به مشتری را حفظ کند. اگر هدف داروخانه فروش مقطعی است ، این داستان جداست. اما اگر هدف ، تأیید خدمات و احترام به مشتری ،رفتار داروخانه باید تغییر کند. داروخانه باید نگرانی ها و نیازهای مصرف کننده را برطرف کند. به این ترتیب ، مصرف کننده ، در ذهن ناخودآگاه خود ، همیشه نام یا رنگ دارو را در سر خود دارد و هدف ما پیدا کردن مکانی در ذهن مشتری است. (در اینجا هیچ فرقی…

منبع :
[عکس 602×338]

مشاهده مطلب در کانال