بیایید مستقیم به نقطه برویم. برای بازاریابی و برندسازی کارهای زیادی باید انجام شود ، اما ما معمولاً از معیارهای قدیمی برای اندازه گیری اثربخشی کارهایی که انجام می شود استفاده می کنیم. )آی تی.پنج مرحله از قیف بازاریابی ، مسیر مشتری از آگاهی از برند و فرایند خرید ، پس از آن به عنوان A A شناخته می شود که برای آگاهی ، جذابیت ، سوال ، عمل و محافظت از لاتین (آگاهی ، جذابیت ، سوال ، عمل ، وکالت) قرار دارد.این پنج مرحله چیست؟اطلاعمشتریان یا مخاطبان ما با دسته ای از مارک ها سر و کار دارند که ممکن است نتیجه تجربه گذشته ، ارتباطات بازاریابی یا صحبت با دیگران باشد. مشتریان تمام پیام ها ، تمام پیشنهادهایی را که می بینند یا به خاطر می آورند ، مرور می کنند و فقط تعداد معدودی را به خود جلب می کنند. برندهای دارای پیام نوستالژیک و به یاد ماندنی ، بیشتر احتمال دارد وارد صدر لیست مشتریان شوند و یا با دقت بیشتری وارد وضعیت روانی مناسب مشتریان شوند.یک سوالپس از این مرحله ، مشتریان به دلیل کنجکاوی خود برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر ، از دوستان ، رسانه ها یا به طور
[عکس 712×700]