فرآیند تجارت با شناسایی ، ایجاد یا شناسایی فرصت ها آغاز می شود. در تمام تحلیل های فرآیند کارآفرینی مخرج مشترکی وجود دارد: “شناسایی فرصت های کارآفرینی اولین قدم برای شروع یک تجارت است” و بررسی فرصت های موجود به “مطالعات امکان سنجی” نیاز دارد. . اگر این مطالعات نتایج مثبتی داشته باشند ، می توانید وقت و هزینه خود را صرف تحقیق در “مطالعه امکان سنجی” کنید ، و در صورت مثبت بودن این نتایج می توانید شروع به تهیه یک برنامه تجاری برای ایده کنید.مفهوم فرصتفرصت به معنای واقعی کلمه به معنای “پیشبرد وضعیت” است. اما اگر به دنبال تعریف آن در زمینه کارآفرینی باشیم ، با تعاریف مختلفی روبرو هستیم که وسعت این مفهوم و کاربرد آن در هر مشاغل ، تجارت ، اقتصادی ، مدیریتی و غیره را نشان می دهد. مثلا:فرصت وضعیت آینده است که تصمیم گیرندگان آن را مطلوب می دانند و امکان پذیر است.· چشم انداز دیدن بازار نیاز به ارزشی بیشتر از طریق ادغام منابع خلاق دارد.مجموعه ای از شرایط محیطی که منجر به تهیه محصول و خدمات جدید یا جدید می شود.مجموعه ای از شرایط مثبت و مطلوب که نیاز به محصول ، خدمات یا
[عکس 1920×1080]

مشاهده مطلب در کانال