متأسفانه ، این یک مقاله عذاب و غم و اندوه نیست که اعلام کند دیگر PPC و SEO وجود ندارد. در عوض ، ما در مورد چگونگی جستجوی صوتی نشانگر بازاریاب های دیجیتال بحث خواهیم کرد.در دنیای جستجو ، صدا یک روند نوپا است و البته چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد.الگوریتم های Google یک یا دو بار در روز تغییر می کنند. اما به ندرت نوسانات رتبه بندی خوبی را در آن تجربه می کنیم. اینها به روزرسانی هایی هستند که بازاریابان از آن وحشت دارند.یکی از روندهای مهم که ممکن است بر سئو مسلط باشد عبارت است از:جستجوی صوتی از طریق تلفن همراهممکن است گوگل و سیری از مدتها پیش به این عکس بیایند ، اما اکنون این است که این جستجو با موفقیت انجام شد. در ابتدا ، مصرف کنندگان اصلاً مشتاق این فناوری نبودند. این حیله گر تشخیص صدا بود که همه ممکن است بخواهند از آن لذت ببرند. طبق مطالعات در سالهای اولیه ، 83٪ از کاربران iOS اظهار داشتند که اصلاً از سیری استفاده نمی کنند. اما امروز ، گوگل و سیری راه را پشت سر می گذارند.با این مسابقه جستجو جدید ، شما فکر می کنید که منحصراً در حال رشد است.آیا…

منبع :
https://ijmarket.com/blog/چگونه-جستجوی-صوتی-بر-سئوی-آینده-تأثیر-م/

مشاهده مطلب در کانال