آژانس تبلیغاتی Hortash: بازاریابی در دنیای دیجیتال یکی از حرفه های جدید و کارآمد مورد نیاز شرکت ها و صاحبان مشاغل است.ممکن است دیوار ورود به این منطقه کوتاه به نظر برسد ، اما با گذشت زمان این مهارت شغلی برجسته تر می شود. آمار نشان می دهد که بیشتر افراد تلفن های خود را بصورت آنلاین برای بازاریابی محلی جستجو می کنند.طبق آمار ، 50٪ از مردم آن روز به بازار موردعلاقه خود می روند.متخصصان بازاریابی دیجیتال باید مهارتهای مختلفی را بدست آورند. این مهارت ها شامل استفاده از منابع موجود در کانال های رسانه ای است.آنها برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بزرگ ، باید فرصت های فعلی و آینده را شناسایی کنند.یکی از چالش هایی که بازاریاب با آن روبرو است این است که تعادل بین “تفکر خلاق” و “تفکر انتقادی” برقرار شود تا بتواند به موفقیت قابل توجهی برای شرکت خود دست یابد.اطلاعات نشان می دهد که بازاریابی محلی فرصتی عالی برای تجارت است. تأکید بر دسترسی مشتری ، مشتری طولانی مدت ، مشتری وفادار ، بازاریابی محلی مهم است.بازاریابی با یک ایده یا محصول جدید شروع نمی شود بلکه نقطه شروع و پایان هر
[عکس 1025×1024]