بازاریابی آنلاین تغییر کرده استدر ماه های اخیر ، روش های سنتی بازاریابی آنلاین تغییر کرده است تا معیارهای جستجوی مناسب تر را در بر بگیرد. به جای بهینه سازی در صفحه ، که اکثر شرکت ها تبلیغ و هزینه آن را پرداخت می کنند ، مانند گذشته مؤثر نیست. سئو خارج از صفحه اکنون مؤثرترین روش بازاریابی آنلاین است. تا اواسط سال 2008 ، بازاریابی آنلاین شامل موارد زیر بود: ایجاد یک وب سایت با لینک های متنی خوب ، کلمات کلیدی و برچسب ها. این راز بازاریابی اینترنتی و افزایش ترافیک اینترنت بود. در حقیقت ، 70-80٪ موفقیت بازاریابی اینترنتی نتیجه پیشرفت صفحه وب سایت بود. اما بازی کاملاً تغییر کرد …در صفحه سئو … ما این کار را به صورت رایگان انجام می دهیمدر صفحه SEO فرایندی است که به عنوان SEO شناخته می شود. کلید واژه “بهینه سازی” بدین معنی است که وب سایت شما باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود ، اما بهینه سازی و بازاریابی کاملاً متفاوت است. بهبود یک صفحه به معنای اضافه کردن متن ، برچسب های هدر ، برچسب های متا و کلمات کلیدی است. این مهم است؛ با این حال ، هر وب سایتی که دارای ارزش مالکیت باشد…

منبع :
https://ijmarket.com/blog/seo-باید-رایگان-باشد-چرا-بهینه-سازی-دیگر-ع/

مشاهده مطلب در کانال