اگر در بازار محتوا و دیجیتال مارکتینگ حضور داشته اید ، بارها اصطلاح شخص را شنیده اید و قطعاً با آن کار کرده اید. در این صورت ، به شما تبریک می گویم ، می توانید محصول خود را به خوبی بنویسید ، اما اگر شما به عنوان مدیر محصول ، Persona و دلیل آشنایی با آن را نمی فهمید ، پیشنهاد می کنم برای چند دقیقه به من بپیوندید.پرسونا چیست؟شخصیت ها داستان نویس هستند که به مدیر محصول کمک می کنند تا نیاز مشتری را درک کند و می خواهد بداند کاربران آنها کیستند و چه چیزی را می خواهند از طریق محصول بدست آورند ، در نتیجه مدیر محصول و تیم وی می توانند راه حل هایی ارائه دهند که واقعاً مشتریان را خوشحال کند. دو نوع اصلی شخصیت وجود دارد. خریداران و کاربران.Persona ، خریدار فهرست ایده آل ایده آل ، یک خریدار بالقوه است و به شما می دهد بینش افرادی را که تصمیم به خرید محصول یا خدمات شما دارند ، بصیرت ببخشد.کاربر Persona نماینده افرادی است که مستقیماً از محصول شما استفاده می کنند. در نگاه اول ، ممکن است خریدار و کاربر یکسان به نظر برسند ، اما بر اساس شخصیت کاربر و…
منبع :
[عکس 2000×1799]