آژانس تبلیغاتی Hortash: اولین چیزی که با شنیدن محتوای نام به ذهن شما می رسد احتمالاً تولید محتوا است. اولین عبارتی که پس از شنیدن تولید محتوا به ذهن متبادر می شود ، ایجاد متن و محتوای متن است.آیا واقعاً این مورد و محتوا محدود است؟ جواب قطعاً نیست ، زیرا تولید محتوا یکی از زمینه های بازاریابی محتوا است که با توجه به موضوع ، لحن آن می تواند مخاطب را به خود جلب کند ، اعتماد به نفس کسب کند و در سطوح بالاتر می تواند ابزاری برای فروش و اعتماد مشتری باشد.اگر محتوا را به عنوان ارائه اطلاعات به مخاطب با کانال خاص و هدف مشخص تعریف کنیم ، پنج عنصر اصلی این تعریف عبارتند از:چه ایده هایی ارسال می کنید؟ اطلاعات ترکیبی از مهمترین ایده هایی است که مخاطب باید بداند. شما باید جزئیات اصلی (توصیفات ، توضیحات و مثالهایی که این ایده ها را پشتیبانی می کند را بدانید).چرا این کارو میکنی؟ چه می خواهید مخاطب شما فکر کند؟ چه احساسی دارند؟ چه کار کنیم؟ محتوا وقتی برای دستیابی به یک هدف خاص طراحی می کنید و آن هدف خاص را روی تمام منابع خود متمرکز می کنید بسیار موفق است.مخاطب هدف شما برای این…
[عکس 1920×1080]

مشاهده مطلب در کانال