آژانس تبلیغاتی Hortash: اولین چیزی که با شنیدن محتوای نام به ذهن شما می رسد ، احتمالاً تولید محتوا است. اولین عبارتی که پس از شنیدن تولید محتوا به ذهن متبادر می شود تولید متن و محتوای متن است.آیا واقعاً اینگونه است و محتوا فقط برای تولید محتوا است؟ پاسخ قطعاً خیر ، زیرا تولید محتوا حوزه ای از بازاریابی محتوا است که بسته به موضوع می تواند مخاطبان خود را با مخاطب لحن ببخشد ، اعتماد آنها را جلب کند و در سطوح بالاتر می تواند ابزاری برای فروش و جلب اعتماد مشتری باشد.اگر محتوا را به عنوان ارائه اطلاعات به مخاطب هدف از طریق کانال و با قالب مشخص تعریف کنیم ، پنج مؤلفه اصلی این تعریف عبارتند از:چه افکاری ارسال می کنید؟ اطلاعات ترکیبی از مهمترین ایده هایی است که مردم باید بدانند. شما باید جزئیات اصلی (راهنماها ، توضیحات و مثالهایی که این ایده ها را پشتیبانی می کنند) را بدانید.چرا اینجوری میکنی؟ چه می خواهید مخاطب شما فکر کند؟ چه احساسی دارند؟ باید چکار کنم؟ وقتی برای دستیابی به یک هدف خاص طراحی می کنید و تمام منابع خود را روی این هدف خاص متمرکز می کنید ، محتوا بسیار موفق
[عکس 1920×1080]