اگر تا به حال چرخه فروش را گذرانده اید ، احتمالاً قبل از خرید شخصی ، مخاطب اصلی را شنیده اید که به هفت مخاطب نیاز دارد. من نمی دانم که آیا این واقعاً صحیح است ، اما او احتمالاً در توپ است. البته برخی از آنها سریعتر خریداری می کنند ، برخی دیگر ممکن است بیش از هفت مخاطب داشته باشند. پیامی که البته در چرخه فروش تدریس می شود این است که مبلغ پرداختی برای ادامه آن دارد. اما من می خواهم شرط بندی کنم که در بسیاری از سازمان ها ، رسیدن به هفت یا بیشتر پیروان یک هدف اعلام شده است نه یک واقعیت.این فقط دلیل خوبی برای در نظر گرفتن کاربرد سیستمها برای ارتباط با مشتریان بالقوه در طول زمان است.طی یک دهه و نیم گذشته ، این موضوع برای بسیاری از مشاغل که حداقل بخشی از این روند را تبدیل به پاسخ دهندگان خودکار کرده اند که کسل کننده را نمی دانند ، تا حدودی آسانتر شده است. ایمیل ممکن است به اندازه تماس تلفنی کارمندان فروش شما شخصی نباشد. اما اگر برنامه داشته باشید ، این اتفاق خواهد افتاد. ارتباط برقرار خواهد شد. این هر هفته ، 3 روز یا هر آنچه تصمیم…
منبع :
https://ijmarket.com/blog/پیگیری-آیا-واقعاً-کارکنان-فروش-این-کار/