در سه مقاله اخیر من در مورد فراز و نشیب های من در بازاریابی شرکت های وابسته ، هر دو طرف از یک مدل تجاری مشابه صحبت کردم و اینکه چرا ارزش دادن به مردم از هر چیز دیگری مهمتر است – از جمله خود اعتقاد به موفقیت در کسب و کار شما. در زیر می خواهم را توضیح دهم که تعریف کاملاً کاملی در تعریف آن است.1. بازاریابی وابستهمدل اول تاکنون اساسی ترین و در عین حال ضروری برای همه آغازها است. این کار با ارتقاء محصولات و خدمات افراد دیگر – اعم از دیجیتال یا فیزیکی – و در عوض پرداخت هزینه انجام می شود. روش های زیادی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید ، اما این موضوع دیگری است که من در طول روز با آن سر و کار خواهم داشت.2. تجارت الکترونیکیمدل دوم تجارت الکترونیکی است.اگرچه ممکن است در نگاه اول با ارتقاء محصولات بدنی به عنوان شریک زندگی به نظر برسد ، اما اینگونه نیست.این در اصل بدان معنی است که به جای داشتن یک فروشگاه فیزیکی که می تواند ده ها هزار هزینه اجاره ، کارمندان و کارمندان موجودی شما را برای شما به همراه…

منبع :
https://ijmarket.com/blog/6-مدل-مختلف-بازاریابی-اینترنتی/

مشاهده مطلب در کانال