در این مقاله می خواهیم پاسخی جامع به سه سؤال زیر ارائه دهیمبا مقالات قدیمی در سایتی که مکان خوبی دارند اما محتوای آنها مفید نیست چه باید کرد؟آیا حذف مقالات باعث از بین رفتن اعتبار سایت می شود؟چه مشکلی با این مقالات قدیمی وجود دارد؟در اوایل دهه 2000 ، تجارت بزرگ با ارزش بود مقالات ویژه و تولید محتوا (متن ، صدا ، فیلم) موجود در داخل بازاریابی دیجیتال از او به عنوان یک بازوی قدرتمند افزایش فروش، میزان تعامل را افزایش دهید و آگاهی از برند را افزایش دهید استفاده شده.در همین حال ، برخی از مشاغل کوچک از فرصت استفاده وبلاگها برای جذب تبلیغات و در نتیجه کسب درآمد استفاده کرده اند که این نیز موفقیتی بوده است.البته نکته مهمی که در آن سالها مورد توجه قرار نگرفت ، تجسم مخاطب و بهبود کیفیت مقالات بصری بود محتوا وجود داشت.مشاغل معمولاً بدون بررسی کیفیت یا مقالات از یکدیگر کپی می کنند به روزرسانی مقاله آنها آن را در صفحات یا وبلاگهایی که ایجاد کردند بارگیری کردند.حدود سال 2011 بود که گوگل الگوریتم پاندا را برای مبارزه با این سیستم به دلیل عدم رضایت کاربر از نتایج جستجو و کیفیت پایین توزیع
[عکس 2560×1707]

مشاهده مطلب در کانال