برای اولین بار در ایران فیلمو استفاده کردن ابزارهای گوش دادن به رسانه های اجتماعی من کارزار بازاریابی را انجام دادم.کاربران توییتر با هشتگ دور اول، او توییت کرد؛ اگر من در یک فیلم نقش اصلی بازی کنم ، در هر فیلم و در هر فیلمی خواهم بود.با این ایده ، فیلیمو کاربران توییتر را ترغیب کرد تا اولین نقش فیلم مورد نظر خود را ذکر کنند.بعد از اینکه توییت با استفاده از این هشتگ تبدیل شد ، اکنون زمان رسیدن Filimo است.Filimo با کمک Newsbox وی تمام توییت های مرتبط را پیدا کرد و با یک کد تخفیف به توییت های کاربران پاسخ داد و این بازاریابی غیرمستقیم راهی مناسب برای جذب کاربران جدید بود.در اینجا چند مثال آورده شده است:در این نوع کمپین می توانید با کمترین هزینه، بیشتر نظرات اندازه گیری و ارزیابی آسان باید و سلیقه مخاطب می بینم، راهنمای فروش با کیفیت و مشتریان وفادار ایجاد و همیشه از رقبا یک قدم جلوتر بود.این پست برای اولین بار است مجله جعبه خبر منتشر شده است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 

منبع خبر:

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر
[عکس 600×400]

مشاهده مطلب در کانال