دزدان به عبارت ساده تر ، به کسی گفته می شود کارهای مختلفی انجام می دهد فریاد می زند به منظور جذب مشتری تبلیغ می کند. دادزن باید تجارت را با صدای بلند و با تکرار یک سری عبارات تکراری به گونه ای انجام دهد که در فضاهای شلوغ بیرون بیاید ، صدا، موضوع و هدف از ارتقاء به گوش عابر پیاده نزدیک شوید.دزدانی یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی در شهرهای بزرگ و محلات شلوغ و مراکز شلوغ است. محله های شلوغ و شلوغی مانند کتابفروشی ها در خیابان Enghelab ، رستوران ها و کافه های Darke و Farhazad ، تهران و بازار بزرگ Tgrish و غیره.چند ساعت مکالمه برای گلو و تارهای صوتی شما بد است و فشار زیادی به آن وارد می کند. به همین دلیل است که مشاغل باید فکر کنند تبادل آنها برای دادزان افتادند و به جای نیروی انسانی از رقص سبک ، موسیقی ، موسیقی ، غرفه های روشنایی و غیره استفاده کردند.در جهان و در دنیای دیجیتال روشهای تبلیغاتی مطابق با فناوریهای در حال تغییر و تحول ، به سلیقه مردم و غیره تغییر می کنند ، به گونه ای که مشاغل با استفاده از روشهای جدید می توانند به بهترین…

منبع
[عکس 1000×778]

مشاهده مطلب در کانال