بازاریابی دیجیتال تبلیغاتی است که به خوبی از طریق کانال های دیجیتال مانند برنامه های تلفن همراه ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی و وب سایت ها و موتورهای جستجو انتقال می یابد.جستجوی پرداخت شده:این نوعی از تبلیغات است که معمولاً با حمایت مالی انجام می شود و به این ترتیب نتیجه حمایت می شود. در بالای SERP ظاهر می شود و به محض کلیک مردم بر روی تبلیغ ، هزینه پرداخت می کنید. روشهای مختلفی وجود دارد که می توان جستجوی پرداخت شده را متناسب با آن انجام داد تا هر بار که چند اصطلاح به دست آورد ، قابل مشاهده باشد و بنابراین به مخاطبی که مورد نظر خود هستید برسید. این نوع بازاریابی برای سازمانهای مختلف قابل مشاهده ، انعطاف پذیر و کاملاً مؤثر است. تبلیغات نیز در متن است.سئوبهینه سازی موتور جستجو یا جستجوگرها در جایی است که به وب سایت شما ، بهینه سازی و محتوای فنی دسترسی پیدا می کند ، و صفحاتی که پیوند می دهید برای نمایش در بالای موتور جستجو برای کلمات کلیدی خاص است. این هدف برای جذب بازدید کنندگان وب سایت در هر زمان که به دنبال خدمات ، محصولات و حتی اطلاعاتی است که از نزدیک با تجارت…
منبع :
https://ijmarket.com/blog/انواع-مختلف-بازاریابی-دیجیتال/