از تجربه شخصی من در استفاده از هر دو ابزار تبلیغاتی تبلیغاتی موتور جستجو ، باید بگویم نه. من در مجموع 8000 دلار برای تبلیغات آنلاین با تبلیغات Bing و AdWords PPC و بدون هیچگونه هزینه سرمایه گذاری خودم ، صرف تبلیغات کردم. به دلیل عدم بازگشت سرمایه گذاری ، من از استفاده از ابزارهای بازاریابی وب Bing و AdWords متوقف کردم زیرا فقط نمی توانستم بودجه ناچیزی را برای آنها خرج کنم و هیچ چیز مثبتی برای نمایش ندارم.من بلافاصله از استفاده از تبلیغات Bing و AdWords PPC دست برنخوردم و مجبور شدم آن را بپذیرم ، درعوض من برخی از پیشنهادات آنها را دنبال کردم و تبلیغاتم را جلب کردم تا جذاب تر به نظر بیایم ، از کلمات کلیدی دم بلند منفی استفاده کنم ، مطمئن باشم که صفحات فرود من معتبر هستند ، به همان میزان که بودجه من برای کلمات کلیدی خاصی امکان پذیر است و غیره می توانید بدون افزایش فروش و تعداد بیشتری از ثبت نام در سایت من به عنوان خواسته خود ، پیشنهاد دهید.شیوه های بازاریابی زیادی وجود دارد که یک تجارت کوچک هنگام انتخاب سرویس PPP…
منبع :
https://ijmarket.com/blog/آیا-تبلیغات-بینگ-و-adwords-برای-تبلیغ-کنندگان/