منبع استراتژی ورود به بازار:مردم از زمان تأسیس جوامع اقدام به فروش کالاهای خود کرده و برای فروش کالاها یا خدمات خود به بازارها می روند. این الگوی رفتاری تا همین اواخر ادامه یافت و تفاوت چندانی در مدل کاری مادر وجود نداشت. آنها این محصول را تولید کردند ، مشتری را پیدا کردند ، شخصاً با مشتری صحبت و مذاکره کردند. سپس توافق نهایی انجام شد و محصول یا خدمات فروخته شد و سرانجام میزان رضایت مشتری پس از استفاده اندازه گیری شد تا رضایت داده شود. این چرخه در یافتن مشتری بعدی ادامه یافت. این چرخه ای است که انسان مدتهاست دنبال آن می رود. تنها تفاوت این است که فروش های دیگر چهره به چهره و یک به یک به مشتریان دیگر برای بسیاری از مشاغل بسیار گران و غیرقابل پیش بینی است.مؤلفه های یک استراتژی ورودی برنده به بازار:یک استراتژی ورود به بازار چیزی بیش از فروش کانال های فروش نیست ، به عنوان مثال ، شرکت هایی وجود دارند که در کانال های فروش خود مشکل اصلی دارند اما مشکل اصلی سوء تفاهم مشتریان آنها است. یا شرکت هایی وجود دارند که درک کاملی از مشتریان دارند ، اما سوء استفاده از ترکیبی از کانال…
منبع :
[عکس 800×600]