توییتر ، یک ابزار ارتباطی پیام کوتاه ، به شما امکان می دهد توییت یا پیام (طول 140 کاراکتر) برای دنبال کنندگان شما ارسال کنند. به طور کلی ، توییت ها می توانند پیوندی به فیلم ها ، تصاویر یا هر محتوای دیگر (مانند PDF ، صفحات وب ، پست های وبلاگ و غیره) داشته باشند. از آنجا که عکس ها هزاران کلمه دارند ، می توانید عکس ها را به توییت های خود اضافه کنید.درست مانند افرادی که حساب شما را ردیابی می کنند ، شما همچنین می توانید عقب بمانید. این به شما کمک می کند توییت های خود را پاسخ دهید ، بخوانید یا به اشتراک بگذارید. توییتر به عنوان ابزاری منحصر به فرد برای میکروبلاگینگ در رسانه های اجتماعی در نظر گرفته می شود زیرا می تواند پیام های کوتاه و جدا از هم پخش کند. از توییتر می توان برای تحقق نیازهای بازاریابی آنلاین خود استفاده کرد. این می تواند به عنوان ابزاری مؤثر در ارتقاء مشاغل شما در نظر گرفته شود.نام تجاری و محصول خود را معرفی کنیدتجربه توییتر شما به مشخصات و حساب توییتر شما بستگی دارد. آنها فرصت مناسبی را برای شما فراهم می کنند تا داستان کسب و کار خود را…
منبع :
https://ijmarket.com/blog/آنچه-شما-باید-درباره-بازاریابی-آنلاین/