بازاریابی دیجیتال به معنای بازاریابی با ابزارهای دیجیتال است؛ این تعریف ساده اهمیت ابزارهای بازاریابی دیجیتال را نشان می دهد.نیمی از تخصص بازاریابی دیجیتال ارزش یادگیری ابزارهای آن را دارد. اگرچه برای هر یک از بخش های بازاریابی دیجیتال ابزارهای مختلفی وجود دارد ، اما فقط تعداد کمی از آنها به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و مهم هستند.در این مقاله می خواهیم به بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال بپردازیم.ما این ابزارها را در 12 گروه موضوعی طبقه بندی کردیم. بنابراین بیایید بدون هیچ کلمه ای به سراغ این ابزارها برویم.بخش عمده ای از کار بازاریاب های دیجیتال جذب مشتری از طریق موتورهای جستجو به ویژه گوگل است. ابزاری که در این بخش به شما دست یافتیم مهمترین آنها در سئو و بهینه سازی وب سایت است.توصیه می کنیم بهترین مقاله در مورد ابزارهای SEO را از دست ندهید.Console Search ابزاری است که بر حضور وب سایت در نتایج جستجوی Google نظارت می کند. با جستجوی کنسول ، می توانید با جستجو در سایت شما ، چگونگی رتبه بندی صفحات خود در نتایج جستجو و اینکه آیا کل سایت شما توسط گوگل رتبه
[عکس 1880×1060]

مشاهده مطلب در کانال