هدف اصلی بازاریابی Business2Business (B2B) و Business2Consumer (B2C) ایجاد ترافیک ، افزایش فروش و افزایش درآمد است.برای کشف استراتژی های اصلی سئو که به شما در رسیدن به هدف خود کمک می کند ، ادامه دهید:1. اهداف کمپین بازاریابی – به طور کلی ، بیشتر مشتریان سئو شرکتهای B2C هستند که در یک محیط تجارت الکترونیکی فعالیت می کنند. با این حال ، هنگامی که مشاغل برای بازاریان شرکت ها پتانسیل رتبه بندی موتورهای جستجو را درک می کند ، بسیاری از سازمان ها به دنبال راه هایی برای پیاده سازی یک استراتژی موثر SEO B2B هستند. با این حال ، شما باید تفاوت های مهم بین B2C و B2B SEO و پیامدهای آن را درک کنید.شرکت های B2B به طور کلی فناوری ، نرمافزار ، خدمات ، مهندسی ، محصولات صنعتی و واسطه ای و محصولات فله ای را بصورت عمده فروش می فروشند تا به عمده فروشان ، صادر کنندگان و غیره فروخته شوند. اهداف کمپین بازاریابی آنلاین باید روی افزایش ترافیک هدفمند ، افزایش فروش ، افزایش دید آنلاین ، راهاندازی یک شرکت در جستجوی محلی ، تأسیس شغل خود در رسانههای اجتماعی ، افزایش شهرت آنلاین از طریق اعتبار مدیریت آنلاین و بهبود سئو متمرکز شود.شرکت…
منبع :
https://ijmarket.com/blog/تفاوت-بین-تبلیغات-b2b-seo-و-b2c-seo/