توسط: گیل م. مارتینارسال شده توسط Career Peretz، Inc. ، West Parkway 220 ، واحد 12 ، Plumpton Place ، NJ 07444شابک 978-1-60163-130-5قیمت کتاب: 13.99 دلاربازاریابی رسانه های اجتماعی که کار می کندنویسنده پرفروش Gail G. مارتین یک متخصص و گوینده بازاریابی بین المللی است. او همچنین مدیرعامل شرکت خود ، DreamSpinner Communications است.او برای بازاریابی که به کار می رود به عنوان “یک منبع بدست آورید” شناخته می شود.منابع او به مشاغل کوچک و شرکتهای نوپا ، مشاوران ، مربیان ، نویسندگان و غیره کمک می کند تا به موفقیت برسند.قانون منحصر به فرد 30 برنامهگیل اس. مارتین رویکرد منحصر به فرد “قانون 30” خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی اعمال می کند. او در 30 قسمت ، نشان می دهد که چگونه یک قسمت در روز منجر به موفقیت اثبات شده می شود ، و توضیح می دهد که چرا بیشتر بازاریابی به شکست می انجامد (قسمت 1) ، پیدا کردن داستان واقعی شما (قسمت 6) ، فیس بوک (قسمت 9) ، لینکدین (قسمت 10) ، توییتر (فصل 11) ، وبلاگ ها (فصل 12) ، یوتیوب (فصل 15) ، گپ ها (Ch.16) و غیرهبیش از اطلاعات رسانه های اجتماعیمارتین از فیلم سازی حرفه ای و دانش تجربی…
منبع :
https://ijmarket.com/blog/بررسی-کتاب-در-بازاریابی-اینترنتی-30-روز/