آخرین اخبار حول بازاریابی اینترنتی می چرخد. چهار بازاریابی سنتی P در حال حاضر ، با سه مورد اضافه شده به “خدمات بازاریابی” ، همگی خود را به روز کردند و اینترنت را به عنوان ابزاری قدرتمند و ابزار بازاریابی درج کردند و در مورد نحوه انقلابی در عملکرد فروش و بازاریابی بحث کردند. پیش از این ، محصول ، قیمت ، مکان و تبلیغ؛ چهار P بازاریابی منظم توسط افراد افزوده می شود ، اثبات فیزیکی و فرآیندهای متمرکز بر فعالیتهای اصلی بازاریابی ، با شروع استراتژیهای مختلف داخلی. با این حال ، امروزه بازاریابی و تبلیغ در اینترنت همه ستایش ها را به خود جلب کرده است.سال 2009 مسئولیت جدی اصلاحات اقتصادی در سال 2010 را به عهده گرفته است. اگرچه پایه و اساس محکمی را بر آن نهاده است ، 2010 می تواند رشدی پایدار را پیش بینی کند ، اما شناخت مشتری ، دستیابی به آنها به درستی و راهکارهای لازم ضروری است. با توجه به رشد مشاغل الکترونیکی ، ارزش تحقیق و توسعه محصولات بر اساس استراتژی بازاریابی در خارج و نه به سمت داخل است.ارتقاء اینترنت یکی از متداول ترین مفاهیم امروزه است که در آن مشتریان و مشتریان به جایی متمرکز می شوند…
منبع :
https://ijmarket.com/blog/اخبار-بازاریابی-و-تبلیغات-اینترنتی/