شما در یک کنفرانس هستید. شخصی در آسانسور قدم می زند ، برچسب نام شما را متوجه می شود و می پرسد: “پس شما بچه ها چه کار می کنید؟” سریع – جواب شما چیست؟ حدود 15 ثانیه قبل از باز شدن درها دارید.برای اکثر صاحبان مشاغل ، رسیدن به محور کاری که انجام می دهند ، دشوارترین اما احتمالاً پاداش دهنده ترین مکالمه یک دقیقه ای است. در کوتاهترین زمان ، مشتریان بالقوه ، فروشندگان و کارمندان ارزیابی کاملی انجام می دهند ، و سپس و در آنجا تصمیم می گیرید که شرکت ، محصولات یا خدمات شما ارزش دنبال کردن را دارد یا خیر. چرا؟ زیرا تمام مدت زمانی که آنها قبل از باز کردن درها هستند – اهمیت آن را مهم کنید.دام شماره 1: لیست لباسشویییکی از رایج ترین تله ها ، لیست کردن هر محصول و خدمتی است که شما ارائه می دهید. “ما تجهیزات صنعتی جدید و مورد استفاده برای موتور دیزلی پس از فروش ، نگهداری و نگهداری آنها را می فروشیم.” پاسخ؟ با تشکر از شما! این سرزمین من است … خوشحالم که شما را ملاقات کردم!راه حل: مانند هر چیز دیگری در نام تجاری ، یک سخنرانی آسانسور 15 ثانیه ای باید…
منبع :
https://ijmarket.com/blog/مبانی-بازاریابی-یازدهمین-گفتار-آسانس/