ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در سالهای اخیر به دلیل گسترش مشاغل اینترنتی ، بسیار متنوع شده است. در سال های اخیر ، با پیشرفت فناوری اطلاعات ، کاربران توجه بیشتری به این مقوله کرده اند و میانگین زمان استفاده از آنها بصورت آنلاین افزایش یافته است و موضوع بازاریابی دیجیتال به یک دانش مستقل تبدیل شده است.قبل از تعریف بازاریابی دیجیتال ، لازم به ذکر است که این نام در واقع یک چتر مفهومی است. به عبارت دیگر ، برای درک عمیق تر بازاریابی دیجیتال به جای تلاش برای کشف مستقیم آن ، باید به فناوری ها و ابزارهای آنها تحت عنوان بازاریابی دیجیتال نگاه کنید.بازاریابی دیجیتالی هنوز تعریف خاصی نیست ، اما تعریف زیر حتی می تواند حدود بازاریابی دیجیتال را تعریف کند.بازاریابی دیجیتال مجموعه ای از ابزارها و فعالیتهایی است که در سکوی دیجیتال (استفاده از وب سایتها ، شبکه های اجتماعی و غیره) برای بازاریابی یک یا چند محصول استفاده می شود.سئو، یکی از بهترین روشهای رقابتی بازاریابی دیجیتال است. اگر بتوانید سایت خود را به درستی بهبود ببخشید و از
[عکس 626×443]

مشاهده مطلب در کانال