بسیاری از TLA ها (مخفف های سه حرف) در تبلیغات اینترنتی برای توصیف مدل های خرید مختلف استفاده می شوند. در این مقاله به بررسی سه مدل معمول CPM می پردازیم که CPM را شامل می شود ، که گاهی اوقات CPM نیز نامیده می شود – جایی که M مخفف Millie یعنی 1/1000 است (مانند سیستم متریک) ، CPC که گاهی اوقات CPC و CPA نامیده می شوند که گاه CPA نامیده می شوند (اشتباه نشود). با حسابدار خود!).برای نگاهی به سه مدل خرید تبلیغات اینترنتی و درک زمینه ، باید به ابتدای صنعت تبلیغات اینترنتی بپردازید که تقریباً بلافاصله پس از اینکه اینترنت در اواسط دهه 1990 به جریان اصلی رسید ، متولد شد. در مراحل ابتدایی ، تبلیغات آنلاین مشابه رسانه های سنتی فروخته می شود به این دلیل که یک تبلیغ کننده برای هر نوع تبلیغی که ارائه شده است به ناشر مبلغ ثابت می پردازد (و بالقوه مشاهده گردید). این طبیعی بود زیرا رسانه های سنتی بر اساس معیارهایی مانند اندازه مخاطبان تلویزیون یا رادیو یا توزیع برای تبلیغات چاپی خریداری و فروخته می شدند. در این مدل کسب رسانه ، تنها چیزی که تبلیغ کننده با اطمینان می داند میزان توزیع تبلیغ است و…

منبع :
https://ijmarket.com/blog/cpm-،-cpa-،-cpc-صرفاً-زبانی-برای-خرید-رسانه-آنلا/

مشاهده مطلب در کانال