روبرو کردن با مشتریان ناراضی شتری است که درهای هر شغل نشسته است. شما هرگز نمی توانید یک محصول یا خدمات را برای جلب رضایت همه ارائه دهید ، پس چه کاری انجام دهید؟در وهله اول می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که اگر شما یک فروشنده یا صاحب مشاغل کوچک هستید و می خواهید با بهبود مهارت های فروش ، درآمد و سودآوری کار خود را بهبود بخشید ، یک قدم بالاتر به مقاله فروش در بخش مقالات سایت نگاهی بیندازید. ما نکات جالبی را با شما به اشتراک گذاشتیم 🙂بیایید بگوییم یکی از مشتریان شما ناراحت می شود و فریاد می زند. اگر شما به عنوان یک فروشنده مقاومت پذیر و خشمگین باشید ، نتیجه آن به ضرر شما خواهد بود. حتی اگر رفتار مشتری شعله های عصبانیت را در تمام زندگی شما مشتعل کند؛ فقط لازم است بیشتر از کمکی که به افراد دیگر می کنید توجه کنید.به یاد داشته باشید: مشتری از شما عصبانی نیست ، اما از کیفیت خدمات یا عملکرد محصولی که به آنها فروخته می شود راضی نیست.اولین چیزی که یک مشتری عصبانی از شما انتظار دارد این است که به آنها اجازه دهید عصبانیت خود را خاموش کنند! برای انجام این…
منبع :
[عکس 1621×1172]