امشب ، اوزون شباس که تازه باید بنویسد … من نمی دانم کجا و کجاست ، و حتی نمی دانم این نوشتار به کجا ختم می شود و حتی نمی دانم منتشر خواهد شد یا نه ، اما اگر اکنون این را می خوانید ، قطعاً منتشر شده است. دوش گرفتم؛ بنابراین به سفر کوتاه من خوش آمدید!من فقط قرار بود در مورد شکست بزرگم در توییتر بنویسم ، اما یاهو می خواست من بیشتر بنویسم ، آنقدر که ممکن است باعث شود احساس بدی کنم و مرا ناراحت کنم …دو سال پیش سجاد گفت: “ماهان ، چرا تو توییتر نمی آیی؟ من در ابتدا مقاومت کردم ، اما مقاومت من به سرعت فرو ریخت. من صفحه قدیمی را پیدا نکردم. برای مدتی یاد می گیرم که یاد بگیرم ، اما هرچه زمان بیشتر می گذرد ، بیشتر متنفرم … روند پیش رفته است به سمت بالا متنفرم تا جایی که صفحه خود را برای مدتی حذف کردم ، اما مطمئناً می دانیم چه اتفاقی افتاده است! بله همه آن چیزی که برای من بسیار احمقانه به نظر می رسد ، به نظر می رسد BT عین هم برای من نیست و به نظر می رسد BT عین هم برای…

منبع :
https://ijmarket.com/blog/شکست-من-در-توییتر-virgil/
[عکس 2560×1696]

مشاهده مطلب در کانال