هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه بازاریابی ملک خود ، گزینه های مختلفی برای انتخاب انتخاب خواهید داشت. شما می توانید به معنای سنتی برای مخاطبان گسترده ، بازاریابی کنید ، یا می توانید گروه خاصی را به بازار عرضه کنید. به این بازاریابی طاقچه گفته می شود و گزینه ها تقریباً بی پایان است. بازاریابی Niche به شما امکان می دهد تا متخصص شوید و اعتبار خود را افزایش دهید.شما می توانید در منطقه ای زندگی کنید که بازاریابی را تقریباً مناسب و معقول جلوه دهد ، یا در منطقه ای هستید که نیاز به تحقیق و برنامه ریزی عمیق دارد. برای شروع ، در اینجا چند ایده آورده شده است.در برخی مناطق تحت سلطه گروههای قومی خاصی است. در بازاریابی به گروه های قومی ، به ویژه هنگامی که توسط کلیسا و فروشگاه ها لنگر انداخته می شود ، حس می کند. ممکن است مناطقی در شهر شما پر از فرهنگهای غنی ایتالیا ، آلمان ، هند ، روسیه ، رومانی ، یونان ، تایلند و لهستان وجود داشته باشد. مناطق دیگر بر اساس مذاهب ، مانند یهودیت ، بودیسم ، کاتولیک ، مورمونیسم یا اسلام بنا شده است. در هر دو نوع اجتماع ، اغلب یک ساختمان…

منبع :
https://ijmarket.com/blog/بازاریابی-طاقچه-املاک-و-مستغلات/

مشاهده مطلب در کانال