شما به هیچ وجه SEO را در اینستاگرام نمی دانید ، و آن چه SEO نامیده می شود! چرا؟! یکی خودم هستم! بسیاری از کلاسهای درس در حوزه خود متخصص هستند اما در این داستان؟ متاسفانه نه! اینستاگرام برای تولید کنندگان محتوا ، ارائه دهندگان امنیت صفحه ، و … به کانون گرم تبدیل شده است!اگر مرا دوست داشته باشید می خواهید ببینید اگر دنبال برنامه هستید و محتوای نسبی ایجاد می کنید چگونه می توانید در کنار من باشید. شما تقریباً در 90٪ پروژه های سئو موفق شده اید! شما می توانید پروژه LinkedIn من را در اینجا مشاهده کنید.تقریباً یک ماه است که من شروع به بهبود کار در اینستاگرام خود کردم! اما من بدون برنامه خیلی پست می کنم تا تقریباً هیچی! اما چند روز از ارسال این سایت می گذرد. من از این موضوع بسیار خوشحالم در بدترین حالت ، این بدان معنی است که شما خوب پست می کنید ، اما خیلی دیر پست می کنید ، که مفید نیست!خوب ، تصمیم می گیرم به زودی پست کنم! این برای من بسیار دشوار است. چیزی که من از دوستان اینستاگرامم یاد گرفتم این بود! پست را ترک کنید! بیش از حد تنظیم و حرکت نکنید…

منبع :
[عکس 1111×854]

مشاهده مطلب در کانال