ما در مقالات قبلی در مورد بازاریابی لفظی و اهمیت و تأثیر این نوع تبلیغات بر مشاغل صحبت کرده ایم و اکنون همه ما می دانیم که نگه داشتن مشتری شاد برای تجارت ما بسیار مهم است. این بسیار ارزان تر از جذب مشتری جدید است و از طرف دیگر هسته بازاریابی کلمه به دهان باعث می شود مشتری از تجارت ما خوشحال شود.حال سوال اصلی که برای ما پیش می آید این است که چگونه می توان این مشتریان خوشحال و خوشحال را به عنوان یک تبلیغ کننده و تبلیغ کننده یک مارک یا محصول معرفی کرد؟قبل از شروع هرگونه تاکتیک بازاریابی برای فعالیتهای بازاریابی ، مهم است که یک زیرساخت قوی ایجاد شود. بنابراین در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چرا باید قبل از انجام کاری از طریق کلام به دهان برویم. 1- محصولی را پیشنهاد دهید که یک مشکل را حل کنداولین و شاید مهمترین گام در ایجاد استراتژی بازاریابی کلمه به دهان ، دستیابی به یک محصول یا خدمات است که ارزش صحبت کردن در مورد آن را دارد. هیچ کمپینی برای کالای بد و یا تجربه وحشتناک کار نمی کند ، بنابراین مطمئن شوید محصولاتی را به مشتریان خود عرضه کنید که…

منبع :
[عکس 393×338]

مشاهده مطلب در کانال