Google Panda آخرین بروزرسانی سریع طوفان. من بازاریاب ها را برای پاسخ به پاسخ ها ارسال کرده ام. این یک راز نیست. هر راهنمای نوشتن مقاله را بخوانید و به احتمال زیاد به تکنیک ها و تاکتیک های سئو توجه خواهید کرد.تاکنون SEO به عنوان نیروی محرکه اصلی نتایج موتور جستجو بوده است. این در حال تغییر است بگذارید UCO را معرفی کنم. UCO کودک جدیدی است که قبلاً به عنوان محتوای با کیفیت بالا شناخته می شد.چرا کسی در مورد موتور جستجو می پرسد؟ عقل سلیم به شما می گوید که محقق در جستجوی اطلاعات برای به دست آوردن محتوای با کیفیت بالا است. تمام آنچه او می خواهد پاسخی برای یک سوال است. او ممکن است به دنبال چیزی برای خرید یا شاید سرگرمی باشد. صرف نظر از این ، او به دنبال اطلاعات است.درهم آمیختن کلماتبا این حال ، چند بار لیستی از عضویت سایت هایی را که می خواهید چیزی را به شما بفروشند را پرس و جو کرده اید؟ اگر تجربه من دارید ، چندین بار صفحات وب تابلوی اعلانات را دیده ام. صفحات وب تابلوی اعلانات حاوی رنگ های زیادی ، سر و صدای زیادی هستند ، اما هیچ ماده ای وجود ندارد و…

منبع :
https://ijmarket.com/blog/راهنمای-نوشتن-مقاله-seo-vs-uco/

مشاهده مطلب در کانال