ایجاد یک احساس و تجربه متفاوت برای مشتریامروز می خواهم شما را با اصطلاحاتی آشنا کنم که می تواند باعث افزایش تجارت شما و همچنین فروش محصولات و خدمات شما شود. اما قبل از آن ، بگذارید یک سؤال از شما بپرسم.آیا تاکنون سعی کرده اید که تجربه متفاوتی از محصول یا خدمات خود را در ذهن مشتریان خود ایجاد کرده و به نوعی آنها را در محصولات یا خدمات خود بگنجانید؟ به عنوان مثال ، معلم عزیز ، آیا تاکنون تجربه تدریس متفاوتی را در ذهن دانش آموزان خود امتحان کرده اید؟ هر یک را به عنوان بلندگو تبلیغاتی برای خود ایجاد کنید. پیشینیان می گفتند ما باید مشتری را راضی نگه داریم ، بعداً این بیانیه را اصلاح کردند تا مشتری در برخورد با محصول شما احساس خوشبختی کند و حالا می گویند شما باید مشتری را خوشحال کنید و او را تعجب کنید ، همانطور که غریبه ها می گویند.بله ، من می خواهم شما را با دوستی به نام “ایجاد کاربری کاربر” یا به اصطلاح انگلیسی آشنا کنم. (کاربر تجربه) که به اختصار UX شناخته شده است. UX تجربه ای است که هنگام استفاده از ابزارها یا محصولات یا خدمات خاصی در ذهن مشتریان ایجاد می…

منبع :
[عکس 1500×720]

مشاهده مطلب در کانال