خوب امروز تمام شد.افرادی که در ساختمان ما هستند و طبق معمول به آپارتمان ، مسکونی و غیره اهمیتی نمی دهند ، در جنگل یکدیگر افتاده اند و فوتبال ایران هنوز آغاز نشده است ، وگرنه باید امروز فوتبال را می دیدم. امروز شروع کردم به ارسال مطالب برای خودم در اینستاگرام.من تصمیم گرفتم از این پس داستان های بیشتری را بخوانم.در روزی که همه به دنبال داستان های برند و داستان و مارک تجاری و داستان های برند و مواردی از این دست هستند ، می خواهم خودم به داستان ها برسم. هفته گذشته یک کتاب را به پایان رساندم ، کتاب مغازه خودکشی بود ، کتاب خوبی بود.من یک ویدئو را ضبط کردم و این کتاب را در همان فیلم ارائه کردم ، بنابراین می توانم بگویم که امروز تصمیم گرفتم محتوای صفحه اینستاگرام خود را تغییر دهم و تمرینات را در این سایت کاهش دهم ، البته من با این شماره در سایت و لینک خود ادامه خواهم داد ، اما ممکن است بیشتر اینستاگرام خود را وقف خودم و زندگی کنم. من نمی خواهم مزاحمت شما در مورد آن شوم. صبح در مدرسه ایده ، دومین جلسه بازاریابی محتوا را برگزار کردم. این یک کلاس خوب…

منبع :
[عکس 750×500]

مشاهده مطلب در کانال