مشترکین VODsموفقیت خدمات VOD به مدل کسب و کار و مدل درآمد بستگی زیادی دارد. به عبارت ساده ، یک مدل کسب و کار جریان درآمد شما را تعیین می کند. در ابتدای ایجاد سرویس “VOD” ، این سؤال پیش می آید که آیا سرویس های استریم از مشترکین ماهانه درآمد کسب می کنند و باعث ایجاد دسترسی نامحدود برای کاربران به محتوا می شوند. یا برای دیدن محتوای خود یا درآمد تبلیغاتی ، هرکدام از هزینه های خود را پرداخت می کنید؟اکثر شرکت ها ، از جمله شرکت های محلی مانند Filimo و Namba ، از الگوی تجاری شرکت های برتر صنعت مانند Netflix پیروی می کنند. اما سایرین با توجه به مزیت رقابتی خود ، سعی می کنند با روشهای خاص از نفوذ در بازار اطمینان حاصل کنند و سپس به دنبال راهی برای حفظ کاربران خود و تثبیت جریان درآمد خود باشند. لازم به ذکر است که پایه فعالیت تجاری به الگوی درآمد آن بستگی دارد و با تغییر مدل کسب و کار ، ممکن است تجارت به طور کامل تغییر کند. این اتفاقی است که برای Netflix افتاده است. هنگامی که سرویس اجاره DVD سرویس استریم خود را راه اندازی کرد. حال بیایید مدلهای تجاری مشترک…

منبع :
[عکس 1450×850]

مشاهده مطلب در کانال