چندین سال است که در یکی از بزرگترین هلدینگ های فناوری در ایران با بیش از 15 شرکت و بیش از 15 فرهنگ و صدها خرده فرهنگ و 4000 نیروی انسانی ، برخی از این شرکت ها آرزو دارند که برای بسیاری از جوانان کار کنند. من در محیط کار خودم با بسیاری از پدیده های اجتماعی زندگی کرده ام که در بعضی موارد من در شکل دادن به این وقایع اجتماعی بوده ام. در این مقاله قصد ندارم این پدیده ها را تحلیل کنم یا توجیهی برای مشکلات و راه حل های سازمان های بزرگ و پیچیده بنویسم و ​​بعد از وقوع پدیده های اجتماعی ، پیگیری یا انتقاد بیشتر را انجام خواهم داد و همگرایی بین افزایش دسترسی و شکل گیری جوامع جدید را تعمیم می دهم. من می پردازمجرقه این پست از لینکدین ، ​​کارمند سابق سازمان من ، با این موضوع آغاز شد: “چه اتفاقی می افتد که شما فکر می کنید که وی در شرکتی مانند … مدیر با بیش از بیست نفر درگیر می شود و همه آنها می میرند …..این مدیر هنوز وجود دارد و همه آنها ادعا می کنند بیش از بیست مشکل دارندبنابراین نقش منابع انسانی چیست؟ “در این پست بیش…

منبع :
[عکس 1080×720]

مشاهده مطلب در کانال