در آن روز ، او در همکاری برای مقداری شیر ظاهر شد. (توجه داشته باشید به خوانندگان نه از جزایر کوچک آفتابی ما: این تعاونی زنجیره ای از فروشگاه ها ، برخی فروشگاه های بزرگ بلکه برخی از فروشگاه های کوچک است. به دلایلی آنها همچنین دارای یک مراسم تشییع جنازه پر رونق هستند.)در حالی که من در صف ایستاده بودم ، منتظر می مانم تا (یادداشت دیگری از کسانی که به اندازه کافی بدشانس نیست که در انگلیس زندگی نکنند ، با تاریکی سرد ، زمستان مرطوب و تابستان های ولرم: صف همان چیزی است که شما ممکن است خط بخوانید. شما فروشگاه های بسیار موثری برای مالکیت آنها دارید. این تعاونی است شما باید صف کنید.)زن جلوی من یک دوست را در فروشگاه کشف کرد – و آنها شروع به صحبت کردند. با صدای بلند – بنابراین من می توانم از شنیدن خودداری کنم حتی اگر به بیرون نگاه کنم و خودم را با صدای بلند بیرون بریزم. او جوان نبود ، بنابراین شاید او شنیده است که او کمی ضعیف است. مهم نبود.اما وقتی صدای شنیدن حرفهای آنها را شنیدم ، من را خندید.این کار با معمول “شما چطوره” شروع شد که باعث شکایات زیادی از جمله…

منبع :
https://ijmarket.com/blog/بازاریابی-موفقیت-آمیز-،-حماسه-های-خون-آ/

مشاهده مطلب در کانال