به طور خلاصه:چگونه رسانه های اجتماعی محیط رسانه را تغییر داده اند (یعنی ابزار انتقال محتوا)؟ خلاصه اینکه ، هر مخاطب رسانه ای با محتوای زمانی تکراری باید رسانه مورد نظر خود را انتخاب کند. در گذشته ، زمان کمی برای تحصیل در رسانه ها مانند کتاب فوق وجود داشت. رسانه های اجتماعی این هزینه را کاهش داده اند. تأثیر خوب این امر در افزایش رقابت و بهبود کیفیت رسانه ها است. نکته منفی این (شاید) تغییر سلیقه و تمایل مخاطبان برای اختصاص زمان کمتری به دریافت محتوا است. با این حال ، هر رسانه باید با نیازهای این دوره سازگار باشد.اگر رسانه را وسیله ای برای دیدار با ذهن بدانیم ، یعنی وسیله ای برای انتقال محتوا؛ شما می توانید طیف گسترده ای از رسانه ها ، از جمله کتاب ، روزنامه ، وبلاگ ، وب سایت ، سیستم عامل ، شبکه های اجتماعی و موارد دیگر را تصور کنید. اگرچه همه اینها هنوز طرفداران او را دارد. اما در عصر رسانه های اجتماعی ، همه رسانه ها باید با شرایط این عصر سازگار شوند. در غیر این صورت با افت مخاطب روبرو خواهند شد. براساس همان مثال مشهور که دوران سوارکاری پایان یافت ، حتی اگر مسابقه
[عکس 1280×851]

مشاهده مطلب در کانال